sobota, 20 lipca 2013

Peeling kawowy

Jako, że każda mama zasługuje na chwilę dla siebie to dzisiaj będzie coś dla urody...

Domowy peeling kawowy to najlepszy peeling, z jakim miałam do czynienia jak do tej pory. Jest rewelacyjny, świetnie wygładza, odświeża skórę i poprawia jej koloryt. Poza tym działa antycellulitowo przy systematycznym kilkutygodniowym stosowaniu..

darmowy hosting obrazków

Moja wersja (kiedyś znalazłam w necie, dodałam coś od siebie i ta wersja odpowiada mi najbardziej)

składniki na jedno użycie:
  • 2 łyżki kawy mielonej (może być najtańsza lub zużyta)
  • 2 łyżki soli
  • oliwka
  • cynamon
  • woda
Składniki sypkie zalać wodą, dodać oliwkę. Konsystencja powinna być taka jak na zdjęciu. Mieszankę nakładać na zwilżoną skórę i masować ok. 10min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z pozdrowieniami dla tych co piszą i dla tych, którzy przeglądają po cichu:)
M.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...