wtorek, 21 listopada 2017

Parówkowe ośmiorniczki




Niejednokrotnie wymyślam nowe aranżacje na talerzu dla mojego niejadka a parówki są wdzięcznym ku temu materiałem. Na ośmiorniczki pomysł znalazłam gdzieś w necie. Podstawą są oczywiście dobre składniki (parówki z szynki lub te z zawartością min. 93% mięsa). A samo wykonanie banalnie proste..:) Mój Syn na widok talerza rzucił: Mamo, pająki!:))

składniki:
  • 1 parówka
  • ulubiony dodatek (np.ketchup)
  • łyżka oliwy (u mnie aromatyzowana z suszonych pomidorów)
Parówkę kroimy na pół w poprzek i rozkrawamy wzdłuż najpierw na pół, potem na 4 i każdą część jeszcze raz na pół. Kładziemy na talerzu lekko rozkładając odnogi i ośmiornice utworzą się same pod wpływem gorąca.

Smacznego:)

1 komentarz:

Z pozdrowieniami dla tych co piszą i dla tych, którzy przeglądają po cichu:)
M.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...